Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T00:39:59+02:00
CZĄSTKA - to każdy fragment materii, który ma kształt mniej lub bardziej zbliżony do sfery i jest na tyle mały, że nie można go zobaczyć gołym okiem.

RODZAJE CZĄSTEK:
-cząstka elementarna (bez kształtu)
-cząstki ponad atomowe:
*cząstki supramolekularne
*cząsteczki chemiczne (molekuły)
*jony – specyficzna odmiana cząsteczek, posiadają
ładunek elektryczny
2010-04-06T00:40:24+02:00
Cząstka jest to po prostu mały fragment materii przykładem jest cząstka kurzu który to ma zwarty kształt

rodzaje:
cząstka (fizyka)
cząstka (koloid)
cząstka elementarna
cząstki fundamentalne
2010-04-06T00:41:52+02:00
Cząstka - niewielka część całości , mały fragment materii
Rodzaje :
Cząstka elementarna
Cząstka supramolekularna
Cząstka subatomowa