Odpowiedzi

2010-04-06T09:00:13+02:00
3/4 = 75%
2/3 = ok. 66%
1/2 = 50%
3/5 = 60%

Odp. A
2010-04-06T09:00:20+02:00
3/4= 75%
2/3=66,(6)%
1/2= 50%
3/5= 60%

Odp A
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T09:05:04+02:00
Oceany zajmują 71% powierzchni Ziemi. Jaki ułamek jest najbliższy wartości procentowej, jaką zajmują oceany?
71%=71/100=0,71
a) 3/4=75/100=0,75=75%
75%-71%=4%
b) 2/3=0,(6)=ok.66,7%
71%-66,7%=4,3%
c)1/2=50/100=0,5=50%
71%-50%=21%
d)3/5=60/100=0,6=60%
71%-60%=11%

najmniejsza różnica występuje w przykładzie "a", więc ta odpowiedź jest prawidłowa