Proszę z obliczeniami.
1. Jeden litr wody waży 1 kg, a 1 m3 = 1000 l. Ile waży 1 m9 wody?
a) 1 tonę
b) 100 kg
c) 10 ton
d) 10 000 kg

2. Tata Andrzeja dostał spadek po dalekim krewnym z Holandii. Jeżeli wartość spadku wynosi 240 tys., a udział taty Andrzeja w spadku wynosi 1/12, to ile dostał tata Andrzeja?
a) 20 tys. zł
b) 30 tys. zł
c) 40 tys. zł
d) 50 tys. zł

3

Odpowiedzi

2010-04-06T09:13:03+02:00
Zad 2

240000/12=20000
odp: a
2 4 2
2010-04-06T09:18:44+02:00
Zadanie drugie to będzie odpowiedz a). czyli 20 tys.zł:))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T09:20:53+02:00
Zad 1

1 m9 wody waży 10 000 kg odp: d

zad 2
240 : 12 = 20 tys zł odp: a
2 5 2