Czy pomógłby mi ktoś to przetłumaczyć?
Tylko proszę, nie z translatora.
Będę wielce wdzięczna

Sie trifft gern Freunde.
Sie sitzen zusammen und hören Musik.
Er sitzt immer am Computer und spielt ... oder er sieht fern.
lange Strecken, 15 kilometres und mehr
Hildegard ist am Abend zu Hause. Die ganze Familie sitzt zusammen und die Frauen sticken oder stricken.

3

Odpowiedzi

2010-04-06T09:20:03+02:00
Ona spotyka się chętnie z przyjaciółką.
One siedzą razem i słuchają muzyki.
On siedzi zawsze przed komputerem... lub ogląda telewizje.
Długie odcinki, 15km i więcej
Hildegard jest wieczorem w domu. Cała rodzina siedzi razem, a kobiety robią na drutach lub szyją.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T09:26:14+02:00
Sie trifft gern Freunde.
* Chętnie spotyka się ze znajomymi/przyjaciółmi.

Sie sitzen zusammen und hören Musik.
* Siedzą razem i słuchają muzyki.

Er sitzt immer am Computer und spielt ... oder er sieht fern.
* Zawsze siedzi (on) przy komputerze i gra ... albo ogląda TV.

lange Strecken, 15 kilometres und mehr
* długie odcinki, 15km i więcej

Hildegard ist am Abend zu Hause. Die ganze Familie sitzt zusammen und die Frauen sticken oder stricken.
* Hildegard jest wieczorem w domu. Cała rodzina siedzi razem a kobiety haftują lub robią na drutach.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
2010-04-06T09:56:40+02:00
Ona chętnie spotyka się z przyjaciółmi.
Siedzą razem i słuchają muzyki.
On zawsze siedzi przy komputerze i gra ...albo ogląda TV.
długie odcinki, 15km i więcej
Hildegard jest wieczorem w domu. Cała rodzina siedzi razem a kobiety haftują lub robią na drutach. )tego nie jestem pewna)