Napisz odpowiedzi na pytania :
-czy mogłbys chodzic do klasy z uczniem o innym kolorze skóry lub innej wiary?
- czy europejczyk jest madrzejsszy od amerykanina?
-czy zwiazałbys sie z osoba o czarnym kolorzes skory?
-czy twoim lokatorem mogłby byc czarno skóry?
- czy osoby o innym kolorze są gorsze od białych?
-czy odwracasz sie widzac osobe o innym kolorze skory?
-czy zgodziłbys sie na budowe świątyni innej religi w twojej okolicy?
- czy chciałbys zamieszkac poza europa?
-czy pokazałbys sie z osoba czarno skora?
PILNE !!! Z GORY DZIEKI :))

nie musisz odpowiedziec na wszyskie pytania !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T09:19:53+02:00
-czy mogłbys chodzic do klasy
z uczniem o innym kolorze skóry lub innej wiary? tak
- czy europejczyk jest madrzejsszy od amerykanina? nie wiem
-czy zwiazałbys sie z osoba o czarnym kolorzes skory? tak
-czy twoim lokatorem mogłby byc czarno skóry? tak
- czy osoby o innym kolorze są gorsze od białych? nie
-czy odwracasz sie widzac osobe o innym kolorze skory? nie
-czy zgodziłbys sie na budowe świątyni innej religi w twojej okolicy? tak
- czy chciałbys zamieszkac poza europa? nie
-czy pokazałbys sie z osoba czarno skora? tak
2010-04-06T09:21:06+02:00
Raczej tak
trudno powiedzieć
nie
nie
tak
nie
nie
nie
tak
tak
2010-04-06T09:29:13+02:00
Odp.
-tak
-tak,mamy większe wiadomości ogólne;
-tak,ale z seksowną i mądrą
-tak,nie uznaję rasizmu;
-nie,genetycznie nie są gorsi;
-nie,są normalnymi ludźmi;
-tak,o ile by miała ich wiara wyznawców;
-raczej nie,mamy w Europie wszystko co nam potrzeba;
-tak,oni nie są gorsi od nas.