Dokończ zdanie: Najbardziej lubię, gdy nauczyciel jest... . Takie zadanie otrzymało dwustu uczniów, kazdy miał wpisać tylką jedną cechę. 24% uczniów odpowiedziało SPRAWIEDLIWY. 11% SYMPATYCZNY , 20% odpowiedziało NIEWYMAGAJĄCY i tyle samo uczniów WYMAGAJĄCY . Przeciętnie codwudziesty uczeń wpisał odpowiedz NIEOBECNY, a 13% uczniów podało różne inne odpowiedzi. Pozostali uczniowie nie odpowiedzieli na to pytanie . Ile ich było?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T15:05:28+01:00
Sprawiedliwy- 24/100 x 200= 48
sympatyczny 11/100 x 200=22
niewymagający- 20/100 x 200=40
wymagający-40
nieobecny 200:20=10
inne-13
suma głosujących-48+22+40+40+10+13=173
bez odpowiedzi- 200-173=27
Czyli odpowiedź to 27 ;)
2 5 2
2009-11-02T15:07:02+01:00
13%=26 uczniow
24%=48uczniow
11%=22uczniow
20%=40uczniow
20%=40uczniow
co dwudziesty=10uczniow
26+48+22+40+40+10=186
200-186=14
14uczniow nie udzielilo odpowiedzi
1 1 1
2009-11-02T15:14:24+01:00
200*24%=200*0,24=48 uczniów-sprawiedliwy
200*11%=200*0,11=22 uczniów-sympatyczny
200*(2*20%)=200*40%=200*0,4=80 uczniów-niewymagający, wymagający
200*13%=200*0,13=26 uczniów-różne
200:20=10 uczniów-nieobecny
200-(48+22+80+26+10)=200-186=14
ODP: odpowiedzi nie dało 14 uczniów.
1 1 1