Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T15:08:43+01:00
Pierwszy list św. Piotra Apostoła- do wybranych przybyszów wśród rozproszenia w Poncie, Galicji, Kapadocji, Azji i Bitynii.

Drugi list św. Piotra Apostoła- do tych, którzy dzięki sprawiedliwości Boga naszego i Zbawiciela, Jezusa Chrystusa otrzymali wiarę równie godną czci jak i nasza.
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T15:09:29+01:00
Pierwszy List św. Piotra
Drugi List św. Piotra

Piotr napisał zaledwie dwa listy, tylko św. Paweł miał je adresowane do kogoś, a pozostali mieli tylko numer listu lub nawet nie i nazwę autora listu. No i drugim wyjątkiem jest list do Hebrajczyków jest nieznanego autorstwa i dlatego nie ma w nazwie autora.
5 3 5
2009-11-02T15:31:40+01:00
Napisał tylko 2 listy.
1 list Św. Piotra
2 list Św. Piotra
4 3 4