Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T09:40:22+02:00
Ponieważ wierzymy w Boga Wszechmogącego. Bój jest tylko jeden i my w niego staramy przez całe życie zgłębiać wiedzę, bo jak mówią w Piśmie " nikt nie jest w stanie, żaden człowiek objąć umysłem, tego co Bóg dla nas przygotował." Każda niedziela to umocnienie w wierze. Rozpoczęcie nowego tygodnia. Ten dzień jest ustanowiony, jako, że 7 dnia Bóg odpoczął i nakazano, aby w ten dzień odpoczywać i się tylko modlić. Człowiek w końcu potrzebuje odrobiny refleksji, miłości Pana Boga i modlitwy.
Niedzielna Eucharystia to umocnienie w wierze oraz łączenie się z Bogiem. Ten dzień poświęcamy modlitwie oraz zgłębianiu i rozważaniu czytań z Pisma Świętego.
2010-04-06T09:41:51+02:00
Niedziela jest pamiątką zmartwychwstania Jezusa Chrystusa. Tą wydarzenie stanowi podstawę wiary chrześcijańskiej. Przez Kościół został uznany jako dzień święty, a jedno z przykazan Bożych mówi: ,,pamiętaj abyś dzięn święty święcił''. Uczęstnicząc w tej Mszy ukazujesz dowód swej wiary i przestrzegania jej zasad.
Pozdrawiam!
1 5 1