1.działka na planie wykonanym w skali 1:2000 jest prostokątem o wymiarach
3,2cm x 5,8cm
a)oblicz rzeczywiste wymiary tej działki.
b)oblicz ile siatki potrzeba na ogrodzenie tej działki
c)jaka jest rzeczywista powierzchnia tej działki?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T09:43:09+02:00
A.
3.2*2000=6400cm
5.8*2000=11600cm

b.
6400cm=64m
11600cm=116m

Ob=2*64+2*116
Ob=128+232
Ob=360m - siatka

c.
P=64*116
P=7424 m2 - m kwadratowych

2010-04-06T09:48:53+02:00
2000km=2cm
a) 3,2cm*5,8cm=18,56cm
18,56cm=0,1856m, 0,1856m=0,001856km
b)2*3,2+2*5,8=6,2+11,6=17,8cm.
17,8cm=0,178m.
c)0,1856m.
------------------------------------
chyba dobrze. xD
2010-04-06T09:49:39+02:00
A) 1:2000 1cm-2000cm 1cm-20m
3,2*20=64m
5,8*20=116m

b) 2*64+2*116=128+232=360

c) P=a*b
P=64*116
P=7424m2