Czy ktoś mógłby to przetłumaczyć?
Proszę, by nie było to z translatora.
Dziękuję z góry.

Maria ist sehr modern.
Ist sie nicht schick?
Schau Albert an!
Am Wochenende geht er wandern denn er möchte neue Pflanzen finden.
Er sammelt Pflanzen und Schmetterlinge.
Jetzt möchte sie auch Geige lernen.

3

Odpowiedzi

2010-04-06T09:42:23+02:00
Maria jest bardzo nowoczesna.
Czyż nie wygląda szykownie?
Popatrz na Alberta!
W weekendy wędruje bo chce znaleźć nowe rośliny.
Zbiera rośliny i motyle.
Teraz chce też się uczyć gry na skrzypcach.





1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T09:46:14+02:00
Maria ist sehr modern.
*Maria jest bardzo modna/nowoczesna.

Ist sie nicht schick?
* Czy ona nie wygląda elegancko/szykownie?

Schau Albert an!
* Zobacz (tylko) Alberta!

Am Wochenende geht er wandern denn er möchte neue Pflanzen finden.
* Przez weekend idzie wędrować, ponieważ chce nowe rośliny/nasiona znaleźć.

Er sammelt Pflanzen und Schmetterlinge.
* On kolekcjonuje rośliny/nasiona oraz motyle.

Jetzt möchte sie auch Geige lernen.
* Teraz chciałaby też nauczyć się gry na skrzypcach.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
2010-04-06T09:47:14+02:00
Maria jest b. nowoczesna
Ona nie jest szykowna
Przyglądaj się Albertowi!
w Weekend on idzie ...?
on zbiera rośliny i motyle.
Teraz ona też chciałaby się uczyc grac na skrzypcach