Odpowiedzi

2010-04-06T09:54:56+02:00
Włocławek, 6.04.10 r.
Drogi Maćku!
Na początku chcę cie pozdrowić.Piszę do Ciebie,ponieważ chciałbym Cię poinformować,że 05.05.2010r. w sali 3 w szkole podstawowej we włocławku o godz 10:30 odbędzie się Konkurs Chopinowski. Wiem że lubisz muzykę Fryderyka Chopina i znasz jego życiorys więc byłoby mi bardzo miło gdybyś tam przyszedł.
Będą ciekawe nagrody i fantastyczne atrakcje.Kilka naszych kolegów też tam będzie i dlatego to napisałem.

Pozdrawiam
Irek

PS pozmieniaj miejscowosc na swoja oi osobe i gdzie to się odbedzie jak cos to pisz:]
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T09:56:33+02:00
Piotrków Tryb, 6.04.2010

Drogi kolego !

Wczoraj w naszym ukochanym mieście odbył się konkurs chopinowski. Przybylo na niego wielu utalentowanych artystow.
Nie zabraklo tez osob wspierajacych te zawstydzone twarzyczki.
Poszedlem z ciekawosci obejrzec to wspaniale widowisko.
Trwalo ono tryz odziny. Wszyscy swietnie sie bawili. Uczciwie wyloniono najlepszego pianiste. Nagroda byl wyjazd do rodzinnego miasteczka chopina.Na konkurs przyjachala telewizja. Stalam bardzo blisko sceny wiec i mnie ujela kamera.
Bylo to widowisko godne uwagi. Trudno bylo wylonic zwyciezce z tylu utalentowanych mlodych ludzi. Mam nadzieje ze i ty bedziesz mial kiedys okazje zobaczyc cos rownie wspanialego.

Kinga
2 5 2
2010-04-06T10:12:16+02:00
Wrocław,VI.IV.2010r.

Drogi Rafale!!!
Dziękuję za twój list.Dopiero teraz bo jestem bardzo zajęty gdy przygotowuję się to konkursu pt."Konkurs Chopinowski ".
Trenowałem przecież granie na pianinie (fortepianie) od młodych lat w szkole zajmowałem dobre miejsca więc stwierdziłem że i tu spróbuje.Teraz trwają przygotowania bo za kilka dni zaczyna się konkurs.Odbędzie się on 28.04.2010 roku o godzinie 15.00 może przyjedziesz i zobaczysz jak to wygląda i może w następnym roku sam weźmiesz udział bo przecież też grasz na pianinie (fortepianie).
Niestety muszę już kończyć bo mama zabiera mnie do sklepu.ALe nie martw się już niedługo do ciebie napiszę albo dojdzie do spotkania.
PS. Masz pozdrowienia od byłych kolegów i od mojej rodziny.
Karol Kwiat
1 3 1