1. Jaką treść fizyczną zawiera popularne przysłowie:
"NIE WSZYSTKO ZŁOTO, CO SIĘ ŚWIECI" ?

...PROSZE O POMOC I ODPOWIEDZ PELNYM ZDANIEM...

------->i jeszcze jedno<----------

2. Jak działa układ optyczny w reflektorze samochodowym?

...PROSZE O POMOC I ODPOWIEDZ PELNYM ZDANIEM...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:51:49+02:00
To przysłowie oznacza że nie wszytko co jest ładne może być dobre. Dlatego tak ważne jest aby nie oceniać coś lub kogoś po wyglądzie lecz to co się ma w środku.To przysłowie odnosi się zarówno do rzeczy materialnych jak i do ludzi.
7 1 7
2010-04-07T17:54:34+02:00
Przysłowie"NIE WSZYSTKO ZŁOTE,CO SEI ŚWIECI" wyrażone jest tym że nie chodzi zawsze o materialność lecz uczucia (np. miłości, przyjaźni..)

co do drugiego pytania nie mam pojęcia polecam sie jak coś.;)
4 1 4