Odpowiedzi

2010-04-06T09:57:13+02:00
P= 8*12=96cm² - na planie
Rzeczywistość:
96cm² * 50² = 240'000cm²=24m²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:03:03+02:00
Skala: 1:50
1cm-50cm

na mapie: 12cm x 8cm
w rzeczywistości : (12*50) x (8*50)
600cm x 400cm

P=600*400=240 000cm<kwadratowych>

240 000cm <kwadratowe> = 24m <kwadratowe>

Odp: Powierzchnia tej podłogi w rzeczywistości wynosi 24 m <kwadratowe>
2010-04-06T10:03:24+02:00
12cm = 12 * 50cm = 600cm = a
8cm = 8 * 50cm = 400cm = b
P = a * b
P = 600cm * 400cm = 240000cm² = 24m²