Odpowiedzi

2010-04-06T10:02:54+02:00
- Płazy rozmnażają się płciowo a gady bezpłciowo.
- U płazów występuje zapłodnienie zewnętrzne a u gadów wewnętrzne.
- Płazy rozmnażają się w wodzie,a gady na lądzie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:03:03+02:00
Rozmnazaja sie plciowo a gady bezplociowo
Płazy żyją na lądzie a rozmnażają się w wodzie. Gady rozmnażają się na lądzie. U płazów występuje zapłodnienie zewnętrzne a u gadów wewnętrzne.