Odpowiedzi

2010-04-06T10:04:51+02:00
Moim zdaniem drzewa jak i inne rośliny dają nam dużo tlenu,który jest potrzebny do życia. Drzewa także upiękniają nasz kraj , a także świat.Na drzewach bardzo często rośnie pożywienie dla zwierząt. Liście z drzew nadają się do kompostu, którym możemy zastąpić chemikalia.Ludzie spędzaja pod drzewami wolny czas.Niektórzy nawet przytulają sie do drzew poniewaz zwalczają one choroby.Drzewa bardzo o nas "dbaja" ale sa podatne na uderzenia pioruna wiec w trakcie burzy najlepiej nie być w pobliżu. Drzewa dają nam cień a zwierzętom dom np. wiewiórkom. Z drzew np z lipy można zrobić soki na kaszel.Drzewa rozwijają się i my rosniemy razem z nimi.Z zywicy ludzie robią sztuczny bursztyn.

4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T10:08:01+02:00
-pozyskiwanie owoców,ziół,,grzybów,żywicy,
-odstrzał zwierząt leśnych
-produkcja tlenu,
-regulacja stosunków wodnych,
-zmniejszanie erozji gleby,
-reguluje wahania temperatury,
-chronią przed wiatrem,
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • pyra
  • Początkujący
2010-04-06T11:03:18+02:00
Drzewa są bardzo ważne dla środowiska i dla człowieka ponieważ np oczyszczają powietrze, Dają cień a także wilgoć z której korzystają inne rosliny.Drzewa także Np na zboczach w górach podtrzymują glebę aby nie powstawała lawina błotna. Bez drzewo środowisko było by bardzo zanieczyszczone.
6 3 6