Zastanów się, jaką cechę substancji stałych (kruchość, sprężystość czy plastyczność) wykorzystuje się podczas:
a)rozbijania bloków skalnych w kamieniołomach na mniejsze kamienie
b)naciągania cięciwy łuku
c)rysowania rysunków ołówkiem na kartce papieru
d)wytłaczania z blach elementów karoserii samochodowych
e)gryzienia ciastek
f)wykonywania skoku do wody z trampliny

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Miyu
  • Początkujący
2009-11-02T15:11:08+01:00
A)kruchość
b)sprężystość
c)kruchość
d)plastyczność
e)kruchość
f)sprężystość
2009-11-02T15:11:17+01:00
1. kruchość
2.sprężystość
3.kruchość ?
4.plastyczność
5.kruchość
6.sprężystość
1 1 1
2009-11-02T15:11:38+01:00
Kruchość: a c e
sprężystość b, f
plastyczność d
1 1 1