Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:11:16+02:00
1.ubierana w święta bożego narodzenia ( choinKa )
2.ogród gdzie modlił się Jezus przed pojmaniem . ( Oliwny )
3. napisali ewangelię ( ewangeliŚci)
4. sorki ale nie mam pomysłu =(
5. sprawowana na każdej mszy św. ( eUcharystia)
6. jeden z ewangelistów ( Łukasz )
mam nadzieję że pomogłam=] Kasia.
2010-04-06T10:20:16+02:00
________1. K arol
_2. nieczyst O ść
___ 3. chrze Ś cijanin
________4. C hrzest
____ 5.juda I zm
______ 6. j Ó zef
______7. cz Ł owiek

1. Wojtyła;
2. Jeden z grzechów głównych;
3. Wierzy w Jezusa Chrystusa Syna Bożego;
4. Jeden z sakramentów wtajemniczenia chrześcijańskiego;
5. Tę religię wyznają Żydzi;
6. Zastępował Jezusowi Ojca;
7. Najdoskonalsze stworzenie Boże;
2010-04-06T10:43:42+02:00
Krzyż
Wielkan Oc
Ś wiat
C złowiek
b I skup
pok Ó j
k Łamstwo

1.Pan Jezus umarł na nim za nasze grzechy ...
2. najważniejsze święto dla chrześcijan .
3 .stworzył go bóg .
4. Najpierw został stworzony Adam ,...
5. kandydat na papieża .
6 . Pan Bóg chce aby był na ziemi ..
7.grzeszek ...