Odpowiedzi

2010-04-06T10:12:47+02:00
NaCl - sól kamienna
Na₂CO₃ - sól kalcynowana
CaCO₃ - wapień, marmur, kreda
Na₂SO₄ - sól glauberska
AgNO₃ - lapis
KNO₃ -saletra indyjska
NaNO₃- saletra chilijska
K₂CO₃ - potaż

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:21:36+02:00
Odp.
NaCl-chlorek sodu,sól kuchenna;
Na2CO3-węglan sodu-soda ;
NaHCO3-kwaśny węglan sodu,soda oczyczszona;
Na2SO4-sól glauberska;
CaCO3-kalcyt;
AgNO3-lapis;
KClO3-sól Bertholetta,
NaNO3-saletr chilijska;
KNO3-saletra indyjska;
NH4NO3-saletra amonowa;
NH4Cl-salmiak;
Ca3(PO4)2-superfosfat podwójny;
2 3 2