Odpowiedzi

  • oc94
  • Początkujący
2010-04-06T10:13:01+02:00
Masa roztworu - 100g
masa substancji - 20g (bo Cp=20%)
masa rozpuszczalnika = 100-20=80(g)
100-80=20(g)
Odp: Masa cukru po odparowaniu wynosi 20g.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:13:36+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Cp=ms*100%/mr
mr=100g
Cp=20%
ms=Cp*mr/100%
ms=20*100/100
ms=20g cukru
1 5 1