Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:16:25+02:00
Sad składa się tylko z drzew owocowych np jabłoni czy czereśni. Natomiast w ogrodzie oprócz drzew mogą być jeszcze różne kwiaty czy inne owoce np maliny czy truskawki.
4 5 4
2010-04-06T10:18:01+02:00
Ogród jest to miejsce gdzie uprawiamy drobne rośliny i krzaki.
Natomiast sad jest miejscem uprawu drez owocowych np.jabłoń i grusza.
bła trochę, bo nie krzaki tylko krzewy
2010-04-06T10:18:02+02:00
Sad - rosną w nim drzewka owocowe jednego gatunku
np. jabłka, śliwki, wiśnie
Ogród - rosną w nim rośliny, krzewy, kwiaty.
3 3 3