Odpowiedzi

2010-04-06T10:23:24+02:00
Fundacja "Mam marzenie"zatrudnia;
50 pracowników rocznie!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:28:37+02:00
Organami Fundacji są: Zarząd Fundacji,Rada Programowa Fundacji

Siedzibą Fundacji jest Kraków.

Celem Fundacji jest udzielanie pomocy rodzicom i dzieciom w trudnej sytuacji życiowej, a w szczególności spełnianie marzeń polskich dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu, bez względu na miejsce zamieszkania, pochodzenie społeczne i status majątkowy zgodnie z ideą niesienia w życie chorego dziecka nadziei, siły i radości

Wolontariusze pracują tylko .
ale nie wiem ile ich jest bo jest dużo oddziałów ;)
1 5 1