Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:24:15+02:00
Wady:
- mogą być różne zamachy terrorystyczne,
- liczne kradzieże,
- bezrobocie,
- rasistowskie zachowania,
Zalety:
- wzbogacenie się miasta,
- poznanie licznych kultur,
- duże zainteresowanie sportem (piłką nożną).
20 4 20
2010-04-06T10:27:44+02:00
Zalety;
komunikacja
mozna poznac wielu ludzi
mozna sie rozwijac
moza nauczyc sie weilu jezyków






wady
liczne kradzieze
brak swobody
hałas
bieda na bocznych ulicach
brak porozumienia z cudzoziemcami
9 4 9
2010-04-06T10:29:53+02:00
Wady:
1. jest tam wiele języków, czasami trudno się dogadać
2. są różne wyznania, Anglicy nie chcą aby budować obce kościoły z innego wyznania
3. w różnych czasach są święta
4. w niektórych państwach ludzie są bardziej wulgarni, co może się nie spodobac innym
5. obcokrajowcy zabierają pracę Anglikom

Zalety:
1. poznaje się nowe języki
2. dowiadujemy się jak wygląda kultura w innych państwach
3. można poznać ciekawych ludzi
4. nie ma tam szowinizmu, czyli przesadnego uwielbienia swojego narodu
11 4 11