Odpowiedzi

2010-04-06T10:22:45+02:00
Jan Paweł II
Irena Sandlerowa
1 3 1
2010-04-06T10:24:45+02:00
Dla mnie to np.:
Jurek Owsiak
Jan Paweł II
osoba która oddała życie za drugą osobę
ludzie którzy walczyli w obronie ojczyzny
Wojtek Szczepaniak
mam nadzieje że pomogłam. Kasia =]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T10:25:24+02:00
Najczęściej podaje się:
Wisława Szymborska
Zbigniew Religa
Jan Paweł II
Otylia Jędrzejczak
Robert Kubica
Janusz Palikot ;-)

Ale sądzę, że jak opiszesz ulubionego muzyka czy poetę, to nie zostanie obniżona Ci ocena ;).
1 5 1