Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:51:03+02:00
Drodzy rodzice!


Nad morzem poznałam niewidomą dziewczynkę , którą wychowuje dziadek i babcia. Ma na imię Elza lub także mówimy na nią Eliza. Jest niewidoma, lecz umie poruszać się po lesie z swoimi zwierzątkami, które ją słuchają. Elza jest bardzo miłą i sympatyczną osobą. Kiedy byłyśmy w lesie zaczęła się burza, błądziłyśmy, ale Eliza dotykała drzew, i wyprowadziła nas !!! Ona jest niesamowita.Mam do was proźbę,gdy będę wracać do domu chciałabym aby Elza mogła przyjechać ze mną. Proszę zgódźcie się. Muszę już kończyć, bo za chwilę idę do Elzy . Z niecierpliwością czekam na list od was i serdecznie was pozdrawiam Danka.
7 4 7
2010-04-06T11:09:32+02:00
Szanowni rodzice !
Już nie moge się doczekać kiedy przedstawie wam moją nową przyjaciólkę Elzę.
Jest to niewodoma , cicha , miła i sympatyczna dziewczynka .
Na pewno ją polubicie .
Bardzo was pozdrawiam i tęsknię ... wasza kochana córka ..
Danusia :)
9 3 9