Odpowiedzi

2010-04-06T10:25:52+02:00
Pozdrowienia z pięknej i słonecznej Tunezji przesyła (np.)Alicja z rodzicami.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:34:52+02:00
Pozdrowienia znad pięknego wodospadu Niagara!
Pogoda wspaniała- słońce świeci, ani śladu deszczu. Spotkałam cudownych ludzi, tubylcy przyjaźni, bawimy się do późnej nocy, tańcząc przy ognisku... Żałuję, że Ciebie tu nie ma. Przesyłam gorące pozdrowienia z Kanady.
.....(imię).............
12 3 12