Odpowiedzi

2010-04-06T10:30:25+02:00
Dziś, kiedy ludzie już wiedzą
Że życie to teatr,
Nie muszą kryć własnej nienawiści,
Nienawiści do człowieka, który stoi tuż obok.

Ludzie tak bardzo darzą siebie nienawiścią
Że spojrzeniem mogliby zabić bliźniego
Nawet gdyby świat potrzebował ich pomocy
Nie okażą sobie ani trochę wsparcia.

Cierpienie drugiej osoby jest dla nas nieważne,
Liczą się tylko bogactwa i wygody,
Dalekie podróże w nieznane,
Oraz wszystko co chcielibyśmy osiągnąć.

Czę sto człowiek słyszy słowo ,, pomocy ",
Lecz nie potrafi na nie zareagować.
Nie ruszy się z miejsca w kierunku cierpiącego,
Choć jak każdy człowiek,
Często potrzebuje ciepła drugiej osoby.

Czasem mamy coś cennego w zasięgu ręki
I nie potrafimy tego nie złapać.
Lecz zanim to zrobimy,
Powinniśmy uświadomić sobie,
Że tam za ścianą jest człowiek,
Który liczy na nasze wsparcie.

Teraz kiedy już wiemy,
Że pomoc to coś cenniejszego niż pieniądze,
Że dzięki temu osiągniemy kolejny poziom,
Który wzbije nas na sam szczyt solidarności.

Ttyle że z netaa . Inego nie mam xD
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:36:02+02:00
Garstce ludzi,
która na los swój nie marudzi
Bóg dodał odwagi,
by bez magi
odebrali ludziom wschodu,
swą ojczyznę za młodu.
Ruszyli więc pełni wiary
nie bojąc się kary
Dzięki nim jesteśmy my
a to co mamy,
nikomu nie oddamy.
Wiem, że marny ze mnie poeta.
Pozdrawiam!
2 3 2