Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:30:00+02:00
Moje uczucia na temat dawnych czasów są pozytywne ponieważ są ukazywane teraźniejszym wieku .
1 5 1
2010-04-06T10:33:37+02:00
Moje uczucia na temat dawnych czasów są mieszane. Podziwiam ludzi, którzy walczyli i oddawali życie za to by teraz we współczesnym świecie żyło się dobrze, aczkolwiek gdyby ludzie nie dążyli do wojny nic by się nie stało. Trudno wypowiadać się na temat tamtych czasów, bo jesteśmy młodzi, biegniemy za technologią. Nie wiemy co to głód, zimno. Powinniśmy mieć szacunek do dawnych czasów, bo teraz jest to odbicie na teraźniejszości. Gdyby nei dawne czasy i ich postępowanie teraz nie mielibyśmy tego czego mamy.
1 5 1