DAJE NAJ :*(potrzebne mi na dzisiaj tak do 20 macie czas)
a wiec musicie przetlumaczyc zdania sa proste ale nie korzystajcie z traslatorow tylko z glowy bo ja z translatora tez moge sobie sciagnac...

1.jezdzisc na rolkach
2.Woda!Woda!Woda!
Wszędzie woda ! :)
Cały dzień spędziłam na oblewaniu sie woda xD
... Szkoda ze to wszystko nie dzialo sie na basenie =P

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:42:17+02:00
1.ride on rollerskates.
2.Water!water!water!
everywhere water.
i spend full day on circumfusion myself water.
wrong that it wasn't in swimmingpool.
mam nadzieję że pomogłam =] Kasia.
1 5 1
2010-04-06T10:44:22+02:00
1.riding on the rollers
2. Water! Water! Water! Everywhere water!:) all day long I spent on pouring sie xD water... Damage around that's all not dzialo sie at the swimming pool =P
1 4 1
2010-04-06T10:44:36+02:00
1.Rollerblading
2.Water!Water!Water!Water everywhere! ;)
I spend all day to pour water myself.
It's a pity, that that's all didn't happen at the swimming pool .

Myślę,że powinno być dobrze ;).
1 4 1