Odpowiedzi

2010-04-06T10:45:35+02:00
KONCERT!!!
Zapraszam gorąco, wręcz żarząco na koncert wiekanocny zatytuowany "Jaja wymiatają". Wystąpią tam gwiazdy takie jak "fell", Doda, Stahursky, Myslowitz i Paula! Takiej okazji nie możesz przegapić! Nakoniec będzie można popstrykać fotki z gwiazdami, a nawet wystąpić na estradzie! Dla zmęczonych głodomorów mamy ognisko z kiełbaskami na pojami i innymi smakołykami!
A TERAZ! CUDOWNA OKAZJA! Jesteś dorosły, a nie masz z kim zostawić dzieci! Zamów koncertowo sprawdzoną opiekunkę!
KONCERT: 24.04.2010 GODZ. 19.00 CHORZÓW STADION ŚLĄSKI
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:51:23+02:00
Ogłoszenie

Ogłaszam , że w dniu 04.04.2010r.Odbędzie sie koncert Wielkanocny o godzinie 13:00 i bedzie trwać do godziny 21:00

Na uroczystości przyjadą wspaniali artyści .

Zapewniona świetna muzyka , Wyśmienite jedzenie jedzenie .Można przyjsc z dziećmi .
Zapewnione świetne konkursy dla dzieci i dla dorosłych.

Wstęp-Bezpłatny.

Przy wejściu obdarowujemy kolorowymi wstązkami dorosłych . a dzieci długopisami ze zwierzątkami i notesikami.

Przy wyjściu dzieci dostaną pluszaki zajączki i lizaki, a dorośli dyplom za przybycie na koncert .

Gwarantowana świetna zabawa ...

Proszę o przybycie.!!!
4 3 4