Odpowiedzi

2010-04-06T10:47:07+02:00
2 1/5 * 5 - 4 2/5 + 1 1/5=11/5 * 5/1 - 3 1/5=11- 3 1/5=7 4/5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:48:55+02:00
2 i 1/5 x 5-4 2/5 + 1 1/5 =
11/5 x 5 - 5 3/5 =
55/5 - 5 3/5 =
11 - 5 3/5 =
10 5/5 - 5 3/5 =
5 2/5

Należy pamiętać o kolejności wykonywania zadań!
Najpierw mnożenie, potem dzielenie, dodawanie i odejmowanie
1 5 1
2010-04-06T11:32:27+02:00
2 1/5* 5-4 2/5 +1 1/5=
=11/5*5- 22/5 + 6/5=
=11-22/5 +6/5=
=11- 16/5=
=55/5-16/5=
=39/5