Odpowiedzi

2010-04-06T10:47:46+02:00
Przyczyną udaru są zaburzenia krążenia w mózgu. Udar mózgu nazywa się bardzo często wylewem do mózgu, jednak nie jest to precyzyjne określenie. W 80% przypadków udar mózgu wywołany jest niedokrwieniem, czyli zamknięciem naczynia, które doprowadza krew do mózgu. Tylko 20% udarów mózgu wywołane jest krwotokiem bądź to do mózgu, bądź do przestrzeni pomiędzy mózgiem a czaszką.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:47:49+02:00
Tak wpływają bo wpływają na zatykanie się naczyń krwionośnych. Udar powstaje wtedy gdy do jakiejś części mózgu nie dopływa wystarczająco duża ilość krwi.