Odpowiedzi

2010-04-06T10:49:38+02:00
Atomy maja bardzo małe rozmiary Masy atomow wyrazone w gramach przyjmuja wartosci rzedu 10_23 g.
Mase atomowa wyraza sie w unitach.
Mase czasteczkowa wyraza sie w unitach
2010-04-06T10:56:06+02:00
1.małe
2.masy
3.unitach
4.unitach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:57:16+02:00
1 . uzupelnij zdania .
Atomy maja bardzo ..małe. rozmiary .
Masa ... atomowa wyrażone w gramach przyjmują wartości rzędu 10_23 g.
Mase atomowa wyraza sie w unitach (koło liczby atomowej umieszcza się literkę u)
Mase czasteczkowa wyraza sie w unitach