Odpowiedzi

2009-11-02T15:20:14+01:00
Chodzi o to że kazdy patrzy na zycie bez optymizmu i trzeba myslec optymistycznie czyli dobrze.Dokoncz juz sama
Najlepsza Odpowiedź!
  • xdxl
  • Początkujący
2009-11-02T15:26:54+01:00
Kiedy Kasia byla w szkole dowiedziala sie od znajomych , ze za 15 min ma sprawdzian z fizyki na ktory sie nie nauczyla . Byla zalamana poniewaz nie miala najlepszych ocen z tego przedmoitu . po przerwie kiedy na lekcji pani juz zbierala kartkowi zobaczyla ze Kasia nic nie napisala .i powiedziala jej ze jak sie nie wezmie do roboty to nie przejdzie do kolejnej klasy .dziewczyna nie wziela sobie tego do serca poniewaz wiedziala ze jak sie postara to przejdzie i to z dobrymi ocenami . kasie wiedzac jakie jest zagrozenie sytacji uczyla sie na fizyke codziennie az do nastapnej lekcji .dziewczyna wiezyla ze uda jej sie poprawic oceny . tydzien pozniej kiedy kasia znowu miala fizyke zglosila sie na ochotnika do odpowiedzi aby poprawic oceny . Pani pozwlola jej odpowiadac i dostala 5- . Kasia zdaa sobie sprawe ze trzeba wiezyc w siebie aby osiagnac cel i przedewszystkim do tego dozyc , kasia wlasnie tak robila i poprawila oceny z fizyki
2009-11-02T15:55:30+01:00
Optymizm (z łac. optimum - najlepiej) jest przeciwieństwem pesymizmu. Podkreśla stosunek do życia w którym świat postrzegamy przede wszystkim jako pozytywne miejsce, jako coś dobrego. Optymiści generalnie postrzegają ludzi i zdarzenia jako dobre. Mają tak zwany "pozytywny" stosunek do życia, wierząc w to, iż rzeczy z czasem ułożą się poprawnie.

Bardzo często mówi się jesteś optymistą- widzisz wszystko dobrze, świat jest dla ciebie barwny i kolorowy