Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:02:53+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Mój wymarzony ogród otoczony jest wysokim, gęstym i zielonym żywopłotem. W jednym z kątów stoi ogromna jabłoń. Pod nią znajduje się mała ławeczka koloru niebieskiego. Drzewo ochrania ławeczkę przed deszczem i zbyt mocnymi promieniami słońca poprzez rozciąganie swoich długich brązowych ramion. To moje ulubione miejsce w ogrodzie. Siadam tam i czytam książki lub oddaje się marzeniom. w pozostałych kątach ogrodu znajdują się przeróżne kwiaty. Na środku rośnie mały krzew białych róż, których łagodny zapach napawa cały ogród. Wszędzie jest pełno różnokolorowych motyli, a ptaki przepięknie śpiewają. W moim wymarzonym miejscu znajduje się także małe jeziorko pełne rybek. Mój ogród jest najpiękniejszym miejscem na ziemi.
72 4 72
2010-04-06T11:06:36+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Znaleźć się w miejscu gdzie radosne i promienne świeci słońce. Zielona trawa, gdzie po miedzy jej źdźbłami wędrują małe robaczki z całymi swoimi rodzinami, rozłożyć koc i położyć się na tym dywanie zieleni. Spoglądać na bezchmurne niebo.
Na środku tego Raju stoi fontanna, która tryska wodą, a za nią ławka z wyrytym imieniem mojej ukochanej/ ukochanego. Nieco dalej, może trzydzieści kroków stąd jest drzewo, jabłoń. Ptaki które śpiewają swoje piosenki dają mi uśmiech na twarzy. Motyle , mnóstwo motyli latają nad kolorowymi kwiatami, których jest pełno w całym ogródku, najwięcej róż, bo to je najbardziej lubię
To miejsce znajduje się, za górami za lasami, Ty tam nie dotrzesz, bo to mój wymarzony ogród ;D .
30 3 30