Odpowiedzi

2010-04-06T10:53:43+02:00
Zawszę lubiałam\em sowe z kubusia puchatka ponieważ ona była bardzo mądra
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:55:21+02:00
Buka(Muminki) - fikcyjne stworzenie, bohater cyklu książek o Muminkach autorstwa Tove Jansson. Podobna do skały szara istota o potężnej posturze i bladych oczach.
Buka przemieszcza się po świecie, niejednokrotnie odwiedzając Dolinę Muminków. Przyciąga ją światło i ciepło domu. Pojawiając się w jakimś miejscu, przynosi chłód i zamraża ziemię, na której dłuższy czas stoi. W miejscu, gdzie przebywa bardzo długo, nic już nie wyrośnie.
Buka wzbudza powszechny strach, jednak nie wiadomo, czy naprawdę jest groźna, czy tylko samotna i nieszczęśliwa.

Garfield - Garfield jest grubym, leniwym, zapatrzonym w siebie kotem, który kocha lasagne, nie cierpi poniedziałków i pająków.


Dasz NAJJJJJJJJJJJJJ.??