Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T10:56:06+02:00
Zachęcam wszystkich do odwiedzenia Wielkiego Kanionu Kolorado .
Jest to bardzo urocze , romantyczne miejsce .
Odwiedza go bardzo dużo turystów.
Taki niezwykły krajobraz można zobaczyc tylko w USA .
Gorąco zapraszam :)
2010-04-06T11:23:05+02:00
Serdecznie zapraszamy do uwzględnienia w swoich planach zwiedzenie Wielkiego Kanionu Kolorado. Wielkie emocje. Ciekawe miejsce, tylko w USA.