Podaj miejsce występowania w polsce, oraz nazwę lasu w którym występuje :
-świerk pospolity
-jodła pospolita
-jałowiec pospolity
proszę o podanie dokładny miejsc występowania, a nie np. na obszarach północnej Polski, mają być konkretne odpowiedzi

2

Odpowiedzi

2010-04-06T10:58:33+02:00
-Rośnie głównie w północno-wschodniej części kraju, na południu Polski, w górach i na pogórzu.

- Na północy, wzdłuż linii wyznaczonej przez Nową Sól, Ostrów Wlkp., Łódź, Lublin i Zamość.

- Na północy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T12:00:34+02:00
Świerk - beskidy las iglasty
jodła beskid wschodni las iglasty
a jałowiec wydaje mi sie że jakieś górzyste tereny ale nie ma pewności :)
1 5 1