Odpowiedzi

2009-11-02T15:26:55+01:00
A) 4,20-3,50/3,50x100%=0,7x100%=7/35x100%=20%
b)4-3,50?4x100%=0,5x25%=0,5x25%=12,5%
c4,2-4/4x100%=0,2/4x100%=0,2x25%=5%

Pamiętaj o odpowiedziach:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T15:55:32+01:00
A)4,20-3,50/3,50
B)4,00-3,50/4 x 25=12,5/100=12,5%
C)4,20-4,00/4 x 25=0,8/100= 0,8%

znak / oznacza kreskę ułamkową
2009-11-02T16:01:10+01:00
BANANY - 3,50 zł
WINOGRONA - 4,20 zł
JABŁKA - 4,00 zł
a) 4,2zl-3,5zl=0,7zl
0,7/3,5x100%=20%

b)4zl-3,5zl=0,5zl
0,5/4x100%=12,5%

c)4,2zl-4zl=0,2zl
0,2/4x100%=100/0,05=5%
1 5 1