Odpowiedzi

2010-04-06T11:03:56+02:00
Ropa naftowa
drewno
biomasa
koks
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:09:52+02:00
Ropę naftową, gaz ziemny, Gaz olejowy torf.
Energia wód, energia geotermalna, energia słoneczna, energia wiatru, biomasa (drewno, słoma, odchody zwierząt), biogaz

Nie jestem pewny, czy o to Ci dokładnie chodziło, mam nadzieje, że pomoglem:)
2010-04-06T11:22:37+02:00
Energia:
-sloneczna,
-wiatru,
-wodna
-jadrowa
-geotemiczna
-biomasy
-ropy naftowej i gazu ziemnego
1 5 1