1. Połącz terminy dotyczące islamu z odpowiednimi wyjaśnieniami.

1.Meczet
2.Hidżra
3.Koran
4.Świątynia Kaaba
5.szariat
6.dżihad

a. prawo islamskie
b.wojna prowadzona w obronie wiary
c.miejsce modlitwy wyznawców islamu
d.najważniejsze święte miejsce muzułmanów
e.ucieczka mahometa z mekki do medyny
f. święta księga islamu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:06:36+02:00
1.Meczet-miejsce modlitwy wyznawców islamu
2.Hidżra-ucieczka mahometa z mekki do medyny
3.Koran-święta księga islamu
4.Świątynia Kaaba-najważniejsze święte miejsce muzułmanów
5.szariat-prawo islamskie
6.dżihad-wojna prowadzona w obronie wiary
61 4 61
2010-04-06T11:08:06+02:00
1-c
2-e
3-f
4-d
5-a
6-b
Chyba jest dobrze;)
40 3 40