Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:07:19+02:00
Te słowa mówią, że nie ma złych narodów ani dobrych, ponieważ naród tworzą ludzie i to oni są można powiedzieć przedstawicielami narodów. Naród to określenie to wszystkich ludzi mieszkających w danym kraju i to oni odpowiadają za to jaki jest ich kraj. Np. jeżeli decydują się na wojnę to nie naród decyduje tylko ludzie, którzy mają pełno nienawiści w sobie.
  • Miqe
  • Początkujący
2010-04-06T11:08:29+02:00
Według mnie to stwierdzenie znaczy , że to ludzie tworzą narody i tacy , jacy są taki będzie naród.Naród jest tylko miejscem dla ludzi i oni kierują nim.