1 zad.
czy jesteśmy narodem tolerancyjnym ?
2 zad
jak oceniam siebie samego w temacie tolerancji?
3 zad
Jakie są granice tolerancji

Proszę o jak najszybszą pomoc bo mam to na jutro na ocene
Kto zrobi dostanie 5 i punkty za zadanie i 25%+
Pozdrawiam

2

Odpowiedzi

2009-11-02T15:26:13+01:00
1.sądze ze tak ponieważ większość zeeczy tolerujemy
2nie zawsze toleruje różne żeczy.W wielu sprawach jestem przeciwna
3.nie wiem jakie:(:(:(:(
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T15:31:39+01:00
jesteśmy narodem tolerancyjnym, dlatego że tolerujemy siebie na wzajem.
ja się oceniam dobrze, dlatego że gdy przechodzę obok starszych osób to zawsze się ukłonie czy powiem "Dzień dobry".
granice tolerancji hmm... no to tak:
ukłonić się osobom starszym lub nie znanym, a nie krzyczeć za nimi, dlatego że w ten sposób możemy sobie zepsuć opinie. tolerancja to 1 rzecz z tych najważniejszych do życia.
nie wiem czy to będzie dobrze, ale my tak to omawialiśmy na wosie. pozdrawiam ;p;p;p
1 5 1