Odpowiedzi

2010-04-06T11:16:08+02:00
Ewelina to moja ulubiona koleżanka z klasy. Jest bardzo miła i życzliwa. Często kiedy nie mogę poradzić sobie z lekcjami ona mi pomaga i świetnie się bawimy. Tak prawdę mówiąc to bez niej moja klasa byłaby najnudniejsza w szkole. bardzo ją lubię za poczucie humoru i za to że zawsze chętnie pomaga mnie i innym kolegom z klasy. Ta dziewczyna jest najlepszą koleżanką jaką miałam.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:22:57+02:00
Koleżanka, na której mozna polegać
Do mojej klasy chodzi dziewczyna, z którą wszyscy chcą się przyjaźnić. Nazywa się Aśka i ma 15 lat.
Asia jest wysoką blondynką o niebieskich oczach,ubiera się modnie,ale skromnie. Pomino,że jest ładna nie naśmiewa się z innych.
Asiulka jest miła,sympatyczna i odpowiedzialna.Nigdy nie odmawia pomocy innym,jednak nie daje odpisać zadania, gdyz woli wytłumaczyć.Asia ma poczucie humoru i każdego umie pocieszyć.
Anioł to najlepsze określenie na osobe taka jak Asia. Nie ma osoby w szkole, która by jej nie zazdrościł.Cieszę się, żę trafiłam do tej samej klasy co Asia.

Liczę na naj
9 4 9