Odpowiedzi

2010-04-06T11:25:31+02:00
Rekolekcje były dla mnie możliwością do przemyśleń i przygotowania swego serca i duszy do Świąt Wielkanocnych. Dzięki nich zbliżyłam się bliżej do Boga.
1 2 1
2010-04-06T11:27:06+02:00
Rekolekcje były dla mnie czasem w którym mogłam się wyciszyć i przygotować do
Świąt Wielkiej Nocy. W tym czasie mogłam przemyśleć różne sprawy i zastanowić się czy w swoim życiu postępuje zgodnie z dekalogiem.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:27:08+02:00
Rekolekcje były dla mnie pojednianiem z Bogiem.Były także okresem do przygotowania się do swiąt.Jesto to czas by przystąpić do spowiedzi a także do sakramentu pokuty.