Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:25:15+02:00
Miec radośc w sercu - miec zawsze dobry chumor, byc z natury radosnym czlowiekiem.
dmuchac na zimne - przeciwdzialac czemus chociaz sie jeszcze nie stalo np ubierac sie cieplo zeby nie zachorowac chociaz jest sie zdrowym.
miec pietra - bardzo bac sie czegos.
7 4 7
2010-04-06T11:26:09+02:00
Mieć radość w sercu- być bardzo szczęśliwym
dmuchać na zimne- być bardzo ostrożnym
mieć pietra- bać się czegoś
5 3 5
2010-04-06T11:26:46+02:00
Mieć pietra bać się, obawiać się (czegoś, kogoś)
dmuchać na zimne być bardzo (a nawet przesadnie) ostrożnym
mieć radość w sercu to cieszyć się
2 3 2