Odpowiedzi

2010-04-06T11:33:11+02:00
Wiadomo, młodzieżowe

harry potter i więzień azkabanu
tunele
ten obcy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:33:42+02:00
Jak trzynaście lat to prawie każdą. Skąpiec jest bardzo ciekawy i nie długi. <Chyba ze to ci nie przeszkadza> . Ale ksiązka naprawdę warta przeczytania>, Stary człowiek i morze, mały książe, KAMIENIE NA SZANIEC to jest troche gruba ksiązka, ale b. ciekawa