Państwo kowalscy zajmują obecnie lokal o powierzchni 46m².Segment,do którego przeprowadzają się , ma wraz z garażem łączną powierzchnie 126,5m².Jakim procentem powierzchni domu jest powierzchnia obecnego mieszkania państwa kowalskich ?Wynik podaj z dokładnością do jednego procenta.

2

Odpowiedzi

2010-04-06T11:38:21+02:00
126,5-100%
46 - x%

x=46*100% :126,5
x=36,36%
x≈36%
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T12:07:48+02:00
46- x procent
126,5-100 procent


x=46/126,5 razy 100 procent
x=36,(36)
x≈36 procent