Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T11:41:03+02:00
1. 0,6km=600m 600m*250m=150000m kwadratowych=15 ha 15h*4,5t=67,5t=67500kg=675q Zbierze z tej działki 675q pszenicy.


Myślę, że pomolgłam. Pozdrawiam.
2010-04-06T11:43:44+02:00
0,6km=600m

600*250=150 000m²
1 ha=10 000m²
150 000m²=15 ha

15*4,5=67,5 kwintali zakładając że podana jednostka przy 4,5 to kwintal
2010-04-06T12:19:22+02:00
0,6km= 600m

600m*250m=150000m²=1500a=15ha
1ha≈4,5kg?
15*4,5=67.5kg

1q=100kg
xq=67.5kg

xq=67.5:100
x=0.675q

Je żeli to jest w kilogramach:)
1 5 1