Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:41:37+02:00
3 dni (3 koty) - 3 myszy
6 dni (3 koty) - x myszy

3x=18
x=6

dwukrotnie więcej:
2x = 12
21 4 21
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T11:43:18+02:00
3 koty złapały 3 myszy w 3 dni więc każdy złapał po jednej.
6 kotów złapało x myszy w 6 dni więc każdy złapał po dwie.
6*2=12 mnożymy ilość kotów razy 2 gdyż mieli tyle razy wiecej czasu...
28 2 28
2010-04-06T11:58:45+02:00
W 3 dni, 3 koty złapały 3 myszy
w 6 dni 6 kotów złapało x myszy

3x=18(:3)
x=6
6*2=12
odp: W ciągu 6 dni padnie łupem 12 mysz.
25 3 25