Odpowiedzi

2010-04-06T11:46:34+02:00
Tanges jest funkcja rosnaca tzn, ze dla wiekszego argumentu
przyjmuje wieksze wartosci

wiec prawdziwa odp
tylko a)

pozdr
2010-04-06T11:49:17+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T11:53:00+02:00
A) tg20°>tg10°
0,36 > 0,17
odp : prawdziwa
b) tg30°>tg45°
√3/3 < 1
odp: nieprawdziwa
c) tg45°>tg55°
1 < 1,42
odp: nieprawdziwa

d) tg30°>tg60°
√3/3 < √3
odp: nieprawdziwa

Odp: Odpowiedz a jest prawidłowa.
8 4 8